کلیدکلید مینیاتوری

خرید کلید مینیاتوری تک پل دنا 25 آمپر

برق و الکتریسیته در زندگی امروزه انسان نقش مهمی دارد و حتی می توان گفت زندگی بدون برق امکان پذیر نیست. جریان برق به وسیله فیوز ها و کلید پریز قطع و وصل می شود، کلید برق انواع مختلفی دارد و هر یک از آن ها کار خاصی را می کنند، برای مثال کلید مینیاتوری تک پل دنا مدار الکتریکی را از ورود جریان غیر مجاز محافظت می کند. در ادامه بیشتر با این نوع کلید آشنا خواهیم شد.

کیفیت کلید مینیاتوری تک پل دنا

اولین و مهم ترین پارامتری که بر روی قیمت کلید اثر می گذارد کیفیت آن است. برای تولید کلید های دنا از بهترین مواد اولیه استفاده کرده اند و مقاومت زیادی در برابر ضربه دارند. تمام مراحل تولید این نوع کلید در داخل کشور انجام می شود و بهمین دلیل نسبت به نمونه های وارداتی قیمت پایین تری دارد اما این دلیل بر بی کیفیت بودن آن ها نیست. قطعات داخلی کلید مینیاتوری دنا از آلیاژ چدن ساخته شده است.

فروش مستقیم کلید مینیاتوری تک پل 4 آمپر

اگر قصد خرید یک کلید مینیاتوری باکیفیت و مرغوب  را دارید ولی نمی دانید که از کجا خرید کنید و یا این که وقت کافی برای بازار رفتن ندارید با ما همراه باشید.راه های بسیاری برای خرید کردن وجود دارد اما فقط و فقط یک راه برای یک خرید مطمئن و خوب وجود دارد و آن هم مراجعه به فروشگاه و مرکز معتبر است. برخی از افراد به فروشگاه و مرکز فروش مستقیم کلید تک پل دنا 4 آمپر دسترسی ندارد و یا این که به دلیل مشکلات زیاد وقت کافی برای بازار رفتن و خرید ندارند، این افراد می توانند به سایت و یا اپلیکیشن فروش این فروشگاه مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن‌ آن را درب منزل تحویل بگیرند.

در سایت و اپلیکیشن ما علاوه بر این که می توانید خرید راحتی داشته باشید می توانید اطلاعات کامل محصول را مشاهده کنید و خریدی رضایت بخش داشته باشد و همچنین از بروز ترین قیمت ها مطلع شوید و مناسب ترین آن ها را انتخاب فرمایید. اگر فردی به اپلیکیشن ما دسترسی ندارد و یا نمی تواند از آن استفاده کند با مرکز فروش تماس بگیرد و سفارشات خود را ثبت کند. در  مرکز فروش کلید مینیاتوری دنا 25 آمپر هم به صورت عمده و هم به صورت خرده می توانید خرید کنید و اما اگر به صورت عمده خرید کنید قیمت ها پایین تر هم می آید و پول کمتری را بابت آن می پردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا