کلید و پریزکلید و پریز توکار

فروش کلید و پریز توکار IP44 ضد آب

این مرکز فروش عمده انواع کلید و پریز IP44 ضد آب را با قیمت های مختلفی به خریدار ها عرضه می کند این محصولات می توانند دارای تنوع بسیاری زیادی باشند که این موضوع می تواند کمک بسیار زیادی به خریدار هایی کند که نیاز به یک محصول با کیفیت دارند.

انواع کلید و پریز IP44 درب دار

کلید و پریز ها محصولاتی هستند که انواع مختلفی دارند. یکی از مدل های این محصولات IP44 است که می تواند از نظر ظاهری دارای دسته بندی های مختلفی باشد.

کلید و پریز های IP44 تولید شده در ایران دارای مدل های مختلفی هستند از جمله:

  • کلید و پریز های درب دار
  • کلید و پریز توکار IP44
  • کلید و پریز های رو کار IP44 ضد آب

ابتدا بهتر است در مورد این صحبت کنیم که منظور از IP 44 چیست؟

به صورت خلاصه می توان بیان کرد که IP44 در واقع درجه حفاظت این کلید و پریز ها محسوب می شود. به این منظور که در مقابل ابزار هایی که قطر کمتر از 1/5 متر دارند و همچنین پاشیدن آب بیشتر از باران مقاومت بهتری را از خود نشان می دهند.

به همین دلیل است که می توان از آن ها به راحتی در مکان های باز مانند حیاط ها استفاده نمود. یکی از مدل هایی که در این محصولات طرفدار های بسیار زیادی دارد مدل درب دار آن ها است که می تواند برای بسیاری از خریدار ها مورد استفاده قرار بگیرد. کلید و پریز های درب دار یکی از بهترین محصولات تولید شده در این حوزه هستند که می توانند برای بسیاری از مکان ها کاربرد داشته باشند.

فروش مستقیم کلید و پریز IP44 ضد آب روکار

فروش مستقیم کلید و پریز ضد آب روکار می تواند تاثیر بسیار زیادی را در کاهش هزینه ها برای خریدار های عمده داشته باشد. خرید عمده این محصولات می تواند به روش های مختلفی انجام شود. یکی از این روش ها خرید حضوری از مرکز های تامین کننده این محصولات است که می تواند به شکل حضوری از مرکز های توزیع کننده انجام شود. اما این روش می تواند محدودیت های بسیار زیادی زا از جمله محدودیت مکان و زمان را برای خریدار ها ایجاد کند.

برای از بین بردن محدودیت های زمان و مکان می توان از روش های دیگری مانند خرید غیر حضوری استفاده کرد. این روش از خرید به شکل تلفنی و یا اینترنتی انجام می شود. خرید اینترنتی و تلفنی می تواند سبب شود که محدودیت های مکان و زمان از بین بروند و خرید و فروش ها به روش های ساده تری برای خریدار ها انجام شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا