کلید و پریزکلید و پریز دلند

نمایندگی کلید و پریز دلند مدل سیلور مکانیزم مشکی

ایران پریز نمایندگی مستقیم فروش انواع کلید و پریز دلند در تمامی مدل های سیلور، آریا، آسا و… این شرکت است. فروش عمده با قیمت رقابتی و ارسال به تمام شهرهای کشور از جمله خدمات شایان ذکر ایران پریز است.

کلید دو پل سیلور دلند مکانیزم مشکی
کلید و دو پل دلند سیلور

نمایندگی کلید و پریز دلند مدل سیلور مکانیزم مشکی یکی از  مدل های پرطرفدار بازار است از این رو دارای مکانیزم ها و قاب هایی با رنگ های مختلف می باشد که شما می توانید از آن برای محل مورد نظرتان  استفاده کنید.  تنوع طرح های کلید و پریز دلند مدل مکانیزم مشکی بسیار بالاست و شما می توانید این دسته از کلید و پریز ها را با قاب های شیکی از جمله طرح چوب و متالیک یا به صورت ساده تهیه نماید.

کلید و پریز دلند سیلور مکانیزم مشکی
کلید تک پل دلند سیلور مکانیزم مشکی

انواع کلید و پریز دلند روکار مدل سیلور

شکل کار گذاشتن  برخی کلید و پریز ها در شبکه های برقی یک ساختمان باعث می شود که آنرا به دو دسته روکار و توکار تقسیم کند.معمولا شکل کلید و پریز روکار برای سیم کشی های موقت در کارگاه های صنعتی و یا سوله ها و کانکس ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از این رو انواع کلید و پریز دلند روکار مدل سیلور  یکی از مدل های  محبوب و پر تیراژ موجود دربازار است که به علت تنوع رنگی و افکتی که دارد آنرا شاهکار تنوع رنگ و افکت های رنگی کلید و پریز می نامند. این مدل از کلید و پریز دلند دارای مکانیزم هایی متنوعی است که آنرا با قاب هایی از انواع و اقسام مختلف به فروش می رسانند.

شما می توانید هر مکانیزم را با قاب رنگی آن  ترکیب نمایید مثل: قاب هایی که دارای متالیک ساده هستند، قاب هایی که دارای طرح چوب هستند، قاب هایی که دارای رنگ های ساده هستند و قاب هایی که  اکلیلی هستند. برای اطلاعات بیشتر درباره انواع کلید و پریز دلند روکار مدل سیلورمی توانید به وب سایت اینترنتی مجموعه ما مراجعه کنید.

کلید و پریز دلند مدل سیلور
انوع کلید و پریز های دلند مدل سیلور

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

قیمت کلید و پریز دلند با مکانیزم مشکی

قیمت کلید و پریز دلند مکانیزم مشکی به دلایلی چون تنوع رنگی و مکانیزم هایی که دارد  متفاوت است اما مجموعه ما که فروشنده کلید و پریز در بازار هستیم  از نظر قیمتی با دیگر فروشندگان رقابت داریم و  سعی بر آن داریم که با بالا بردن کیفیت و تنوع تولیدات خود  انتخاب را برای مشتریان خود دلچسب تر کنیم.

مجموعه ما خوشبختانه توانسته کلید و پریز دلند را با تنوع در رنگ های مختلف تولید کند و آنرا با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت کلید و پریز دلند با مکانیزم مشکی می توانید به وب سایت اینترنتی مجموعه ما مراجعه کنید.

فیش آنتن دلند سیلور مکانیزم مشکی
فیش آنتن سیلور دلند مکانیزم مشکی

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا